diversen

Italië-campagne Jamie magazine

Het gaat goed met Jamie magazine; een jaar na de introductie van de Nederlandse Jamie groeit het aantal abonnees gestaag door, en dat moet zo blijven! Reden voor uitgeverij Veen Magazines om Fons Bruijs Communicatie weer opdracht te geven voor

Italië-campagne Jamie magazine

Het gaat goed met Jamie magazine; een jaar na de introductie van de Nederlandse Jamie groeit het aantal abonnees gestaag door, en dat moet zo blijven! Reden voor uitgeverij Veen Magazines om Fons Bruijs Communicatie weer opdracht te geven voor

flow lekker weg blok

Of ik nog een paar leuke vakantieadressen wist voor het lekkerwegblok van Flow? Dat wist ik wel, en met mij nog honderden andere vakantiegangers. Het resultaat: een geweldig leuke reisgids vol met persoonlijke tips voor een nachtje, weekendje of weekje

flow lekker weg blok

Of ik nog een paar leuke vakantieadressen wist voor het lekkerwegblok van Flow? Dat wist ik wel, en met mij nog honderden andere vakantiegangers. Het resultaat: een geweldig leuke reisgids vol met persoonlijke tips voor een nachtje, weekendje of weekje

Jamie Oliver serveert Jamie magazine in Nederland

Echt een lekkere klus: teksten schrijven voor de introductiecampagne van Jamie magazine, bestaande uit een abri, diverse advertenties, mailingbrieven, flyers, en meer. Hier een voorbeeld van een advertentie: Eindelijk, hij is er: de Nederlandse Jamie. Zes keer per jaar een

Jamie Oliver serveert Jamie magazine in Nederland

Echt een lekkere klus: teksten schrijven voor de introductiecampagne van Jamie magazine, bestaande uit een abri, diverse advertenties, mailingbrieven, flyers, en meer. Hier een voorbeeld van een advertentie: Eindelijk, hij is er: de Nederlandse Jamie. Zes keer per jaar een

uitnodiging lancering Jamie magazine

Een nieuw tijdschrift leg je niet geruisloos in de schappen. Bij een ‘beetje’ tijdschrift hoort een heuse lancering. De genodigden ontvingen deze brief in hun mailbox: Uitnodiging lancering Jamie magazine woensdag 18 mei a.s. vanaf 16:30 uur. Veen Magazines nodigt

uitnodiging lancering Jamie magazine

Een nieuw tijdschrift leg je niet geruisloos in de schappen. Bij een ‘beetje’ tijdschrift hoort een heuse lancering. De genodigden ontvingen deze brief in hun mailbox: Uitnodiging lancering Jamie magazine woensdag 18 mei a.s. vanaf 16:30 uur. Veen Magazines nodigt

Fractievoorzitter D66, Alexander Pechtold: “Leiden was liefde op het eerste gezicht”

Alexander Pechtold heeft veel met Leiden. Het is de stad waar hij studeerde, woonde en werkte, maar ook zijn grote liefde ontmoette, trouwde en vader werd. De politicus verliet Leiden in 2003 om burgemeester van Wageningen te worden, maar terugkeer

Fractievoorzitter D66, Alexander Pechtold: “Leiden was liefde op het eerste gezicht”

Alexander Pechtold heeft veel met Leiden. Het is de stad waar hij studeerde, woonde en werkte, maar ook zijn grote liefde ontmoette, trouwde en vader werd. De politicus verliet Leiden in 2003 om burgemeester van Wageningen te worden, maar terugkeer

Bart van Mossel, directeur Stadsgehoorzaal & Leidsche Schouwburg: “Een dagje Leiden? Boek een hotel! Er is zoveel te beleven in deze stad”

Bart van Mossel ziet Leiden als een rijk gevulde schatkist. “Er is hier zoveel te zien en te ontdekken, allemaal op loopafstand.” De bodem van die schatkist komt voorlopig niet in zicht, want de directeur van zowel de Stadsgehoorzaal als

Bart van Mossel, directeur Stadsgehoorzaal & Leidsche Schouwburg: “Een dagje Leiden? Boek een hotel! Er is zoveel te beleven in deze stad”

Bart van Mossel ziet Leiden als een rijk gevulde schatkist. “Er is hier zoveel te zien en te ontdekken, allemaal op loopafstand.” De bodem van die schatkist komt voorlopig niet in zicht, want de directeur van zowel de Stadsgehoorzaal als

Leon Visser en Yvonne Kret van Leiden Marketing: “Het is tijd voor de ontdekking van Leiden”

Een congres, symposium of dagje uit? Leiden heeft alle ingrediënten om er een onvergetelijke ervaring van te maken. Maar hoe te kiezen uit de talloze historische locaties en het schatrijke kunst- en cultuuraanbod? Leiden Marketing biedt uitkomst. Met persoonlijk advies

Leon Visser en Yvonne Kret van Leiden Marketing: “Het is tijd voor de ontdekking van Leiden”

Een congres, symposium of dagje uit? Leiden heeft alle ingrediënten om er een onvergetelijke ervaring van te maken. Maar hoe te kiezen uit de talloze historische locaties en het schatrijke kunst- en cultuuraanbod? Leiden Marketing biedt uitkomst. Met persoonlijk advies

Meta Knol, directeur Stedelijk Museum de Lakenhal: “Een museum van deze tijd zoekt de interactie met het publiek”

Tijden veranderen, mensen veranderen. Dat vraagt ook om een andere presentatie van het kunst- en cultuuraanbod. Niet alle Nederlandse musea lopen even hard van stapel met die vernieuwing. Directeur Meta Knol van Stedelijk Museum de Lakenhal geeft graag het goede

Meta Knol, directeur Stedelijk Museum de Lakenhal: “Een museum van deze tijd zoekt de interactie met het publiek”

Tijden veranderen, mensen veranderen. Dat vraagt ook om een andere presentatie van het kunst- en cultuuraanbod. Niet alle Nederlandse musea lopen even hard van stapel met die vernieuwing. Directeur Meta Knol van Stedelijk Museum de Lakenhal geeft graag het goede

Meerestein, een uniek project

Het zal niemand in Beverwijk en omgeving ontgaan zijn: de herstructurering van Meerestein is voltooid. De eerste plannen voor een grondige facelift kwamen in 1997 op tafel, de laatste woningen werden oktober 2008 opgeleverd. Het hele traject heeft heel wat

Meerestein, een uniek project

Het zal niemand in Beverwijk en omgeving ontgaan zijn: de herstructurering van Meerestein is voltooid. De eerste plannen voor een grondige facelift kwamen in 1997 op tafel, de laatste woningen werden oktober 2008 opgeleverd. Het hele traject heeft heel wat

Gepromoveerd op erectiestoornissen

Bert-Jan de Boer (1952) combineert een drukke huisartsenpraktijk met wetenschappelijk onderzoek naar erectiestoornissen. Hij promoveerde op het onderwerp, schrijft artikelen en geeft regelmatig colleges en lezingen in binnen- en buitenland. Zijn voornaamste doel: het bespreekbaar maken van erectieproblemen in de

Gepromoveerd op erectiestoornissen

Bert-Jan de Boer (1952) combineert een drukke huisartsenpraktijk met wetenschappelijk onderzoek naar erectiestoornissen. Hij promoveerde op het onderwerp, schrijft artikelen en geeft regelmatig colleges en lezingen in binnen- en buitenland. Zijn voornaamste doel: het bespreekbaar maken van erectieproblemen in de