Scoren in de J/M Puber Special

Mailing gericht aan potentiële adverteerders in de J/M Puber Special, een losse uitgave van Weekbladpers Tijdschriften:

Goed nieuws voor puberouders én adverteerders: vanaf 15 oktober ligt de gloednieuwe J/M Puber Special weer in de winkel. Los verkrijgbaar of in combinatie met de J/M van november. Een uitgave waar veel ouders in Nederland reikhalzend naar uitkijken, en dat maakt ‘m ook boeiend voor adverteerders.

Dé survivalgids voor ouders (van kinderen van 12 tot 18 jaar) blijkt een schot in de roos. De eerste puberspecial van april 2008 is intensief gelezen, herlezen, uitgewisseld en bewaard. Fijn voor ons als uitgever, maar natuurlijk ook interessante kost voor u als adverteerder. Wie de eerste special gemist heeft, krijgt nu een herkansing in de tweede J/M Puber Special.

De kracht van deze uitgave is de bijdrage van een panel ervaren puberouders. Zij hebben de onderwerpen grotendeels aangedragen: omgaan met faalangst, verstandig ruzie maken, de gevaren van Hyves en de laatste wetenswaardigheden over – jawel – pus, puisten en piercings. De special wordt vergezeld van een gratis mini-J/M over drank & pubers die in samenwerking met het Trimbos-instituut tot stand is gekomen.

De J/M Puber Special najaar 2008 bevat alle ingrediënten om snel uit het schap te vliegen en vervolgens lang mee te gaan bij een interessante en geïnteresseerde doelgroep: ouders – met name moeders – in de leeftijd van 35 tot 50 jaar.

Voor adverteerders is er alle ruimte om op te vallen: met een hele of halve pagina advertentie of met een aparte bijlage. Alle gegevens treft u in de bijlage. Neem voor de snelste weg naar een VIP-plaats in de special contact op met uw account manager bij Weekbladpers Tijdschiften: bel 020 – 55 18 538 of mail naar media@weekbladpers.nl.

Graag tot ziens in J/M Puber Special.

www.weekbladpers.nl

Mailing J/M Puber Special, najaar 2008, Weekbladpers Tijdschriften, tekst: Moniek Moorman

 

%d bloggers liken dit: