Italië-campagne Jamie magazine

Het gaat goed met Jamie magazine; een jaar na de introductie van de Nederlandse Jamie groeit het aantal abonnees gestaag door, en dat moet zo blijven! Reden voor uitgeverij Veen Magazines om Fons Bruijs Communicatie weer opdracht te geven voor een nieuwe wervingscampagne. Dit keer met het zomerse Italië-nummer in de hoofdrol. Ik mag de teksten schrijven voor de abri, diverse advertenties, de Jamie cadeaubox en de radio- en tv-commercial. Enkele voorbeelden:

 

Commercial Jamie Italië

 

 

Kijken, kiezen, koken!

Neem nu een jaarabonnement op Jamie magazine voor € 44,95 en kies een cadeau naar eigen smaak.

Met een jaarabonnement op Jamie magazine haal je acht keer per jaar het nieuwste van Jamie Oliver in huis. Als abonnee heb je elke nieuwe Jamie voordat hij in de winkel ligt en ben je nog voordeliger uit ook. Elk nummer bevat de beste ingrediënten voor verrassende recepten en smaakmakende reportages. Ga op stap met Jamie Oliver naar de mooiste culinaire plekken ter wereld, lees alles over Jamie’s Food Revolution en ontdek de Jamie in jezelf. Neem een jaarabonnement op Jamie magazine voor slechts € 44,95 en krijg je favoriete cadeau op de koop toe!

Jamie Oliver koksmes uit één stuk Japans staal voor het betere hak- en snijwerk (ter waarde van € 41,95).

Jamie Oliver Pizzaset: pizzasteen en pizzames voor de lekkerste zelfgemaakte pizza’s (ter waarde van € 35,95).

Jamie’s Italië met ruim 120 nieuwe recepten voor authentieke Italiaanse gerechten en oogstrelende fotografie (ter waarde van € 34,95).

 

 

 

 

 

 

             

 

Campagne Jamie magazine, april 2012, Veen Magazines, reclamebureau: Fons Bruijs Communicatie, tekst: Moniek Moorman

%d bloggers liken dit: